poniedziałek, 17 grudnia 2012

New beginning



Przyszedł czas na pierwszego posta i w sumie powinnam napisać, dlaczego założyłam modowego bloga...? Myślę, że tak jak każdy inny blogger chcę podzielić się z Wami moją wrażliwością na modę poprzez zamieszczane stylizacje:)

Na blogu będę starała się połączyć dwa style, jakie ciągle próbuje pogodzić.

Klasykę, bo jak wkrótce zauważycie na blogu, uwielbiam niewymuszoną elegancję, a czarne spodnie i biała koszula to podstawa mojej szafy.


Nutkę modowego szaleństwa, która jest tą bardziej  kolorową i szaloną częścią mojej osobowości, bardzo często dominującą nad elegancją.


Mam nadzieję, że uda mi się udowodnić, że połączenie tych dwóch, z zasady sprzecznych stylów, jest możliwe!

Już niedługo pierwsza stylizacja, więc zapraszam Was już dziś do odwiedzania Curly Affairs :)


Kisses,

G.

2 komentarze:

  1. Świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie twoje kompozycje bardzo mi sie spodobaly. Chetnie jeszcze Ciebie zagladne!

    OdpowiedzUsuń