wtorek, 21 maja 2013

Standing on the sun


Dzisiaj zaserwuję Wam iście wakacyjną stylizację. Oficjalnie ogłaszam, że sezon na spódnice zostaje rozpoczęty!

W tym secie pierwszoplanową aktorką jest spódnica midi o ołówkowym fasonie. Wydawać by się mogło, że będzie nudno i biurowo...nic podobnego! Kolorystyka aż przywołuje letnie klimaty. Natomiast skórzany top dodaje całej stylizacji nutki szaleństwa. Muszę przyznać, że gdy pierwszy raz ujrzałam na wybiegach odsłonięte brzuchy modelek, nie mogłam przekonać się do tego trendu. Kompletnie zmieniłąm zdanie, gdy zestawiłam go ze spodniami lub spódnicami z wysokim stanem - jest elegancko, ale i zadziornie.

A Wy co sądzicie o takiej długości topach? Macie już taki w swojej szafie?

Kisses,
G.

P.S. Już niedługo na blogu więcej ubrań mojego autorstwa! :)



 

  


 










H&M skirt / made by me leather top / Zara blazer / Zara shoes / H&M necklace
















17 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że to top z Zary a tu proszę ;) zdolną masz mamę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top wykonany przeze mnie :) Mama natomiast kibicowała w szyciu :)

      Usuń
  3. Ta stylizacja jest wprost genialna. Po pierwsze masz buty, które chodzą za mną od dawna, a nie ma ich ani na stronie ani u mnie w sklepie. Po drugie połączenie tych butów ze spódnicą jest świetnie jak i całą resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak ja ci zazdroszczę tych włosów! <3 Zawsze chciałam takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. BUTY<3

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana stylizacja (; zazdroszczę figury, we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  7. powtórzę się- wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. woow wyglądasz przepięknie! zazdroszczę figury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne stylizacje!
    Dodałam informację o Twoim blogu na https://www.facebook.com/MagdalenaMegiFashion

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie wyróżnienie! :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Ooo top z FW ;D Bardzo fajnie się to wszystko komponuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że ten top będzie częstym gościem na blogu:) zdecydowanie należy do moich ulubionych tego lata! :)

      Usuń