niedziela, 23 lutego 2014

Pleated graphite skirt

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam moje ulubione wyprzedażowe łupy, mianowicie plisowaną, grafitową spódnicę oraz piankowy top. Na wyprzedażach poluję właśnie na tego typu ubrania: świetny basic dla innych części garderoby, natomiast zestawione razem, tworzą prostą i estetyczną całość. Odetchnęłam także z ulgą, gdy okazało się, że plisowane spódnice midi oraz piankowy materiał będą hitem sezonu wiosna/lato 2014! Takie zakupy to ja rozumiem :)

Kisses,
G.






















photos by Karina Graj

Zara skirt / Front Row Shop top / Zara heels / vintage clutch / Parfois watch / H&M rings

11 komentarzy:

  1. Łupu mega udane! Najlepszy top i oczywiście szpileczki!
    Pięknie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę bluzę już na innych blogach ale Twoja propozycja stylizacji podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie najbardziej podoba mi sie bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to w takim razie tegoroczna wiosenna moda jest mi łaskawa, bo mam w szafie dwie plisowane spódnice midi po mamie ;) jedną żółtą, a jedną białą ;) nie pozostaje mi nic innego, jak przerobić je, żeby mi z bioder nie spadały... i nosić! :)

    Ty w swojej wyglądasz pięknie :)

    no i ten Kraków... :) jeździłam do Krakowa regularnie przez kilka lat. uwielbiam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty i biały na pewno będą modne w tym sezonie, więc nie czekaj tylko zabieraj się za ich zwężanie!
      A Kraków zawsze cudowny, nawet jak deszcz i chlapa :) Zapraszamy ponownie :)

      Usuń
  5. świetny sweter ! :)
    bardzo mi się podoba to połączeni !

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz doskonale - elegancko i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń