poniedziałek, 25 lutego 2013

Lemon juice

Dzisiejszy post jest z delikatną nutką wiosny, gdyż w niedzielę znienacka pojawiło się słońce, które natychmiast postanowiłam wykorzystać na zrobienie kilku zdjęć :) Niech ktoś dla mnie odczaruję tę zimową aurę, a obiecuję zasypać Was mnóstwem wiosennych stylizacji :)

Jak widzicie, kurtka swoją kolorystyką przywołuje wiosenne klimaty, natomiast jej kształt jest zapowiedzią wiosennych trendów, które koncentrują się na bufiastych rękawach i "pudełkowych" formach.
Żeby nie było aż tak słodko, najlepszym dopełnieniem jest czarna spódnica, która dzięki ciekawemu, falistemu wykończeniu nadaje stylizacji szczególny charakter.

A jak u Was wyglądają przygotowania do wiosny? Tęsknicie tak samo jak ja za słońcem i macie dość grubych wełnianych płaszczy?

Kisses,
G.














 photos by Mariusz Żbik zbikmariusz.iportfolio.pl

H&M Trend jacket / Topshop skirt / Massimo Dutti top / Zara shoes / H&M bag, necklace and ring

10 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje włosy <3 Świetny płaszczyk, i do tego widzę znajome rejony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, ja już od jakiegoś czasu wyposażam się w buty wiosenne, a wiosna jak nie przyszła tak nie przychodzi... Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powiększyłam swoją kolekcję o kilka wiosennych par butów, ale chyba nie będzie nam dane je ubrać w najbliższym czasie :(

      Usuń
  3. świetny look!!!! żakiet z tą spódnicą pasują jak ulał a tę żółtą torebkę moja kumpela szukała w przeróżnych miejscach i lepiej nie powiem jej, że Ty ją masz ;P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że polowałam na nią strasznie długo, i też praktycznie nigdzie jej nie mogłam znaleźć. Przez przypadek natknęłam się na nią w sklepie i bez chwili zastanowienia kupiłam!

      Usuń
  4. Cudowna stylizacja! Od jakiegoś czasu obserwuję Twój blog, również mam kręcone włosy(choć nie tak piękne jak Ty). Mogłabyś zdradzić jakich kosmetyków do ich pielęgnacji używasz? (chodzi mi o szampon, odżywkę, może masz jakieś sposoby,żeby się tak ładnie układały?) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te miłe słowa :)
      Jeśli także masz kręcone włosy to pewnie i masz podobne problemy z ich pielęgnacją co ja :)
      Generalnie używam zwykłego szamponu (niekoniecznie do włosów kręconych), odżywkę nakładam raz na jakiś czas (np. raz w tygodniu) i odrobinę pianki do włosów kręconych Nivea :)
      Mam nadzieję że pomogłam :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. co zestaw to lepszy!
    naprawdę super

    OdpowiedzUsuń