niedziela, 23 czerwca 2013

Alice in Neonland

Dzisiejszy post dedykowany jest największemu trendowi tego sezonu, czyli paskom. Nie uwierzę, że jest ktokolwiek, kto nie miałby w szafie choć jednej rzeczy o tym wzorze. Najbardziej popularną kolorystyką jest połączenie czerni i bieli, lecz w sklepach można znaleźć także i inne palety kolorystyczne.

Dlaczego warto mieć je w swojej garderobie? Odpowiedź jest niezwykle prosta: paski są modne każdego lata, to chyba taka tęsknota za morskim klimatem, wśród miejskiego gwaru :) Zapewniam, że raz zakupiona koszula lub marynarka w paski, będzie Wam służyć przez wiele sezonów.

Kolejnym mocnym akcentem jest neonowa spódnica, w której mogliście oglądać mnie na zdjęciach z Fashion Weeka. Neon to mój ulubiony trend tego lata, więc nie mogłam się oprzeć i nie pokazać jej w innym zestawieniu.

Kisses,
G.














photos by Norbert Czarnek

Zara shirt / made by me skirt / Zara heels / vintage bag / H&M necklace and ring

20 komentarzy:

  1. Ja nie mam ;) i chyba mnie nie nikt już nie przekona do tego wzoru, natomiast ty wyglądasz absolutnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko! U mnie też neon aczkolwiek troszkę łagodniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mam pasków :) Ani niczego "black & withe" :) Jednak Ty wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawieniu :) No i ta spódnica! Gdyby była zwykłą mini, nie robiłaby takiego wrażenia. W tej długości wygląda nieziemsko po prostu :)

    Wio senna

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste masz logo. Styl tez niczego sobie. Nie jest oklepany, za to wielki plus

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic co masz na sobie nie wygląda korzystnie. Beznadziejnie dobrana całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz,spódnica i naszyjnik-cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódnica:)Idealna do Twojej figury:)
    zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem świetnie wygladasz!sliczna spódnica,bardzo fajnie wyglada w towarzystwie pasiaków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica, gratuluję talentu do szycia :) Zestaw idealny, a Twój blog jest pierwszym na którym widzę połączenie neonu i pasków! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. neony wkrotce takze na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie...letnio i świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paskowe motywy :) bardzo udany zestaw, świetne połączenie z neonem :)

    OdpowiedzUsuń