wtorek, 29 kwietnia 2014

Pastel colours

Trend na pastelowe kolory jest chyba jednym z moich ulubionych w sezonie wiosna/lato 2014. Oglądając pokazy od razu moje serce podbiły kreacje od Burberry Prorsum. Subtelne połączenia delikatnego błękitu, żółci i różu, doprawione bielą genialne podkreślają kobiecość i delikatność.

W swojej stylizacji postanowiłam wykorzystać tę właśnie kolorystykę. Żółta spódnica z baskinką, wykonana z piankowego materiału jest moim najlepszym, jak dotychczas, łupem. Natomiast błękitna ramoneska z Zary jest Wam już pewnie znana z innych blogów. Ja także dołączyłam do rzeszy blogerek, które nie mogły się oprzeć jej zakupowi :)  Wiem, wiem... pewnie powiecie "kolejny blog z tą samą kurtką", ale na swoją obronę powiem, że jest szalenie wygodna i pasuje dosłownie do wszystkiego :)

Wy także daliście się ponieść pastelowemu szaleństwu? Czy wręcz przeciwnie, macie dość i szerokim łukiem omijacie ubrania w tej kolorystyce?

Kisses,
G.
















photos by Karina Graj

Zara jacket / River Island skirt / Zara top / Zara heels / Parfois clutch / Zara necklace / H&M sunglasses / H&M ring / Parfois bracelets

12 komentarzy:

  1. Świetny set! Wszystko mi się podoba! :)

    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie błękity nie podchodzą, ale taka żółć - tak :)
    Ty w swoich pastelach bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, pastele są kobiece i dodają delikatności nawet kobietom o dość siermiężnej urodzie. Ciebie oczywiście to nie dotyczy, jesteś słodka i wyglądałabyś kobieco nawet w worku po ziemniakach. Dla jasności, to był komplement;-)

    spódnicę masz fajną, taka graficzna jest. No i biżuteria, ten pierścionek! O torebuni nie wspomnę. Jakie to wszystko przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :) Swoją drogą worek po ziemniakach też może być inspirujący!
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Cię chyba w każdym wydaniu! To kobiece jest świetne, marzę o tej ramonesce z Zary.. Spódnica świetnie współgra fakturowo i kolorystycznie :) Dla mnie WoW! Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak ja tez kocham pastele :) Kurteczka boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny wiosenny i swiezy zestaw. Uwielbiam takie pastelowe barwy, a w Twoim wykonaniu zostal polaczony kolor niebieskio i zolty- moje ulubione odcienie! Spodnica jest przepiekna, jej dlugosc moze byc niebezpieczna ale w tym zestawie sie obronila- zdecydowanie! kopertowka jest coikawym i niecodziennym dodatkiem, a szpilki fajnie, ze maja kolor nude, pieknie wydluzaja Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niebieski i żółty to także moje ulubione kolory :)

      Usuń
  7. biżuteria i szpileczki są piękne! :) ahhh, zawsze marzyły mi się takie loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się takie pastele prezentują, aczkolwiek ja nie jestem jeszcze do nich do końca przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynając od kolorów, a kończąc na tle zdjęć - idealnie:)
    Pozdrawiam :*
    http://www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń