środa, 7 maja 2014

Beige trench coat and boyfriend jeans

Ponadczasowy, pasujący do wszystkiego, wiosenny element garderoby? Chyba każdy zna już odpowiedź: beżowy płaszcz. Z pewnością większość z Nas posiada przynajmniej jeden w swojej szafie. Ja mam ich 3, a co najgorsze, co sezon znajduję kolejną wymówkę, by zakupić kolejny :D

Tak było i z tym płaszczem, który jest dłuższy i wykonany z delikatniejszego materiału. Aby nadać całości streetowaego charakteru, dobrałam do nich jeansy boyfriendy oraz zwykły t-shirt. W tym przypadku im prościej, tym lepiej.

Coraz lepiej odnajduję się w tego rodzaju stylizacjach, więc spodziewajcie się ich więcej na blogu!
A Wy co o nich sądzicie?

Kisses,
G.









 





photos by Karina Graj

H&M trench coat / Zara t-shirt / H&M jeans / Zara heels / H&M sunglasses / Zara clutch / Parfois watch / H&M rings

17 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, dawno mnie tak nie urzekłaś. Jest tak prosto, bezpretensjonalnie, a przy tym jednak modnie i z klasą. Spodnie niby boyfriendy, ale z tą aplikacją bardzo kobiece. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie możesz wrzucać takie stylizacje codziennie - lubię takie płaszcze, lubię miejskie looki, miło się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu świetny casual!: ))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie! A z uśmiechem to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie! Jestem tu pierwszy raz i napewno wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz! Trench boski, a na włosy nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jak zawsze genialna stylówka! Chyba nigdy nie skończę zachwycać się Twoimi pięknymi włosami! ♥
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw, genialny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. Prostota jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń